Co dělám

Navrhuji marketingové strategie

Jsem stratég a marketér povoláním. Stále více si uvědomuji významu strategického řízení marketingu ve firmách. Jste stejného názoru? Cítíte potřebu, aby Váš marketing ve firmě byl řízen pořádně, měl cíl a směr? Budeme si rozumět.

 

Tvořím marketingové plány

Co by to bylo za marketingovou strategii bez plánů, proto se neobejdu bez dlouhodobých či krátkodobých plánů. Pokud pracuji ve firmě, která pracuje s plánováním, cítím se jako ryba ve vodě.

 

Specializuji se na výkonnostní online marketing

Již v roce 2008, kdy jsem se poprvé přihlásila do Google Analytics jsem věděla, že mi má práce budu dávat smysl. Od té doby jsem si vyzkoušela všechny online výkonnostní kanály. Tvořím a spravuji PPC kampaně, věřím a mám pozitivní zkušenost s Facebook reklamou. Chytrý a efektivní nákup display reklamy je pro mnohé z nás velký oříšek. SEO, emailing marketing, obsahový marketing mi není cizí. Online marketing je živý organizmus, který se neustále vyvíjí, snažím se být u toho. Je úplně jedno, kde se nacházím, na vínu či na kávě, na konferenci nebo na ulici, neustále se „nachytřuji“ u těch nejlepších z nejlepších. Povídám si o jejich zkušenostech, ptám se, diskutuji, sdílím poznatky … jsem ve střehu.

 

Brand marketing

V současné době se pohybuji u jednoho z největších gigantů českého internetu, v Seznamu, spolu s týmem pracujeme na posouvání BRANDu jeho projektů. Jsem u toho a baví mě to.

 

 

 

Vedu marketingové týmy

Základem každého vztahu je komunikace, tolerance, trpělivost a neustálá práce na něm. Již neodlišuji můj, tvůj a jeho tým. Snažím se týmy spojovat, propojovat.

 

Miluji e-commerce

Já prostě zbožňuji online nakupování. Nikdy mě to nepřestalo v e-shopech bavit. Pracovala jsem a stále pomáhám e-shopům prodávat. Nicméně jsem v roce 2016 spustila svůj eshop Bellazu.cz a zaměřujeme se na módu pro plnoštíhlé – obchod, kde jediná míra, na které záleží je ta, kterou se měří radost ze života.

 

 

 

 

Marketingové konzultace